Prevádzkujete potraviny, trafiku, kvetinárstvo, kníhkupectvo, čerpaciu stanicu či akúkoľvek inú prevádzku s dobrou lokalitou? Tento článok je potom určený priamo pre vás. Popísali sme v ňom totiž 4 najväčšie výhody, ktoré môžete čerpať z toho, ak sa rozhodnete stať jedným z našich DHL ParcelShopov.

1. Zviditeľníte sa

Ako sa hovorí, reklama nie je najlacnejší špás, a preto si ju mnohé predajne jednoducho nemôžu vo veľkom dovoliť. Kvôli slabej propagácii tak prichádzajú o množstvo zákazníkov. Avšak každá firma, ktorá sa zapojí do siete ParcelShopov, automaticky pribudne na zoznam i mapu našich prevádzok, vďaka čomu sa dostane do povedomia mnohých ľudí, ktorí o nej možno doposiaľ ani len netušili.

Príklad z praxe: Zákazník z Považskej Bystrice sa rozhodne, že si svoj tovar z e-shopu nechá doručiť práve do DHL ParcelShopu. Zo všetkých výdajných miest v jeho okolí má najbližšie ParcelShop, ktorým je obchodík so zdravou výživou, okolo ktorého zrejme denno-denne chodieval, no doposiaľ si ho nevšimol. Teda až do chvíle, kým sa z obchodu so zdravou výživou nestal ParcelShop.

A presne takto sa môžete dostať do povedomia aj vy. :)

2. Navýšite svoje predaje

S predošlým bodom súvisí aj ďalšia výhoda v podobe zvýšenia predaja. Zostaňme teda ešte stále pri príklade obchodu so zdravou výživou. Je jasné, že i tento obchod, podobne ako mnohé iné, musí stále bojovať s konkurenciou – či už tou, ktorá možno sídli o ulicu ďalej, alebo tou, ktorá sa rozmáha v online svete. Získať si teda nových zákazníkov vôbec nie je ľahké.

Ale práve vďaka tomu, že sa tento obchodík rozhodol byť ParcelShopom, doňho denne zavíta niekoľko nových návštevníkov, ktorí si sem vďaka jeho výhodnej lokalite chodia vyzdvihnúť svoje zásielky. Prečo to teda nevyužiť? Veď práve z týchto návštevníkov sa môžu ľahko stať noví zákazníci, ktorí si z obchodíku odnesú vždy o čosi viac, ako iba svoj balík.

3. Budete mať vedľajší zdroj príjmov

Samozrejme, DHL Parcel nevyžaduje od nikoho, aby vykonával nejakú službu zadarmo. Aj preto sú ParcelShopy zaujímavou možnosťou, ako získať vedľajší zdroj príjmov. Veď za každú vybavenú zásielku dostane prevádzka províziu.

Keď pritom vezmete do úvahy, že pri zriadení nevznikajú majiteľovi prevádzky žiadne náklady a na vznik ParcelShopu stačí splniť len niekoľko nenáročných podmienok, je to naozaj dobrá príležitosť.

4. Stúpnete v očiach vašich zákazníkov

Spojiť vaše podnikanie s prepravou tovaru môže byť taktiež vašou konkurenčnou výhodou oproti ostatným predajniam v okolí. Prečo? Je to totiž istý druh služby navyše, ktorú ponúknete vašim stálym zákazníkom.

Totiž nabudúce, keď ku vám prídu, už budú môcť u vás nielen nakúpiť to, čo potrebujú, ale zároveň vybaviť prevzatie či odoslanie zásielky, ktoré by inak museli dodatočne riešiť v inom čase a na inom mieste. Takpovediac - zabijú dve muchy jednou ranou a ušetria tak kopec času aj energie. A vy vďaka tomu stúpnete v ich očiach opäť o stupeň vyššie.